Happy friends day

Finns det någon bästis dag?.. numer finns ju allt, semledagen, saltlakrisdagen, internationella kramdagen, kanelbullens dag alla hjärtans dag, singel dagen ja listan tar aldrig slut!, Men finns bästis dagen? om inte?! så borde det finnas en sådan.
 Jag vill passa på att hylla min allra bästa vän sedan 15 år tillbaka då jag vet att hon har en fördärvlig period med många nedgångar just nu..Trots detta så klagar hon ju inte direkt heller utan berättar i lugn ton hur det ligger till Det har alltid varit det positiva med just henne att hon är som hon är, det blir liksom ingen big deal av hennes problem. 
Även fast hon har sitt så ser hon alltid efter sina nära och det är inte många som klarar av att lägga sitt åt sidan och faktiskt bry sig om att lyssna på andra. Jag har verkligen haft ett skit år på många sett och hon har funnits med mig hela vägen, nu när jag långsamt är påväg tillbaka till mitt sanna jag igen så är det min tur att stå upp för henne och följa hennes väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback