Jul Utan klappar.


Vi har tagit det gemensamma beslutet att inte köpa eller dela ut Julklappar oss emellan i år. Det är väldigt blandade känslor kring detta då just julen är den tid som man ska spendera mycket pengar och skämma bort varandra. det har ju typ förvandlats till en sport känns det som… Måste erkänna Ju närmare inpå vi kom destå jobbigare blev det. Det har liksom kliats rejält i fingrarna, och jag ville typ inget hellre än att spendera pengar känns det som. Det handlar inte om att vi inte vill ge varandra något fint för att visa våran uppskattning…Tvärtom  vi visar faktiskt jämt, att vi tänker på varandra och skämmer bort oss hej vilt jämt och ständigt, ser jag något fint på stan som jag vet skulle uppskattas av någon så köper jag det endå utan att slå in det som julklapp. Jag får dessutom nästan alltid något av mina föräldrar när vi ses (inte jätte stora /dyra saker men ALLTID något  som jag behöver eller har önskat mig innan). Adrian kommer ofta hem med små överraskningar, bjuder ut mig eller skämmer bort mig på annat sätt, så ja om vi slutade bete oss så under året och istället valde att slå in allt i julklapp då skulle det bli hejdundrans många paket på julafton, Men jag föredrar faktiskt såsom vi har det nu, vi behöver ingen "dag" för att skämma bort varandra, vi gör det endå, i stort sett varje dag. Just i år ser det dock lite annorlunda ut. Vi har precis flyttat till en större lägenhet det betyder ny inredning.. Vi håller på att bygga upp vår drömstudio, Magenta studios (Alla som sysslar seriöst med musik vet vad det kostar att bygga upp en studio från scratch.) Just nu ligger faktiskt vår fokus på att färdigställa vårt hem och fullfölja våra drömmar, det för mig är viktigare än alla paket i hela världen.♥️ Vi är friska och lyckliga thats all thats matters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback