Vilken dag som helst.


Det finns en anledning till varför jag endast bloggar en gång i veckan just nu, och det är för att jag helt ärligt inte hinner med fler inlägg. Här hemma är det fullt ös, Adrian är fullbokad över ett år frammåt (också pga framflyttningar av spelningar) och projekten svämmar över för hans del. Mitt i allt bygger vi upp vårt hus och renoverar om studion.
Vi  har setat  i intervjuer dem senaste dagarna för att hitta dem perfekta kandidaterna till vårt bolag ( inte jätte lätt)  och som ni redan vet/sett är vår dotter fullbokad modell sedan 6 veckors ålder och åker iväg på diverse jobb ( såklart under kontrollerade och anpassade Corona former). Jag har under året spelat in min dokumentär, och är i stånd med att börja sälja min bok, jag är dessutom höggravid, (Nu kommer hon vilken dag som helst). 
Vi kör på som vanligt med musiken, Para ti har ju spelats miljontals gånger över hela världen och klättrar fortfarande på radiolistor runtom i världen förutom där den redan ligger etta, Vi har flera större samarbeten klara som ligger och väntar på relase under 2021. 
 
Vad är då senaste nytt? det här ovan vet ni ju redan om!. JO Adrian har fått i uppgift att omvandla en Italiensk ballad till spanska (producenten är välkänd och snart kommer ni få reda på vem det är). 
Jag släpper mitt  senaste samarbete med Chile, puerto rico och Miami i början av Januari. 
Och vi har valt att släppa ännu ett sammarbete tillsammans med en av våra Italienska producenter Lory Sergi. 
 
Det har varit fokus på renovering, barn och jobb till 100% Vi har ju turen att kunna arbeta hemmifrån så vi har inte påverkats av Corona på samma sätt som många andra.
Till våren släpper jag min shoeline, efter många års uppehåll ifrån design, så förhoppningsvis kan vi ha ett större företagsevent då (OM) Corona lagt sig, annars får vi vänta med den med.
Vi fick ju tyvärr ställa in Vår dotters dop ( dop är extremt stort för oss Italienare, typ större än bröllop) och jag vill inte göra det halvdant med typ några få personer så då flyttar vi hellre fram det, så hon får det här stora maffiga på sin dag. Så förhoppningsvis kör vi dubbeldop till våren eller sommaren istället om det är möjligt.
 

Redan under 2018 blev jag ju utnämd ambasadör för Italienska NO alla Violenza sulle donne och har arbetat aktivt i frågan om just våld emot kvinnor, efter att jag berättat min egen historia i olika tv intervjuer så började jag även föreläsa om hur man ser tidiga tecken på våld i en relation. 

Såhär sista veckorna av graviditeten kommer jag som sagt varva ner, Nu är det full fokus på våran dotter här hemma som gäller, det blir hennes första jul så det är mycket fokus på hennes första upplevelse, Tyvärr blir det ju ingen stor julfest iår, men det är detsamma för alla, Vi har dessutom valt att vara bara vi i år just pga Corona och tänker inte pressa på 8 regeln. Vi går all in nästa år i stället, Det viktigaste är trots allt hälsan och inget annat!.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0