Sommar planer

Det var det här med sommar och Corona, helt omöjligt att planera känner jag. Jag och Adrian har suttit och diskuterat hur vi ska göra med sommaren och ifall vi ska försökta ta lite semester med barnen, nu när man har barn så måste man ju ta semester för att umgås som en familj. 
När det bara var jag och Adrian så hade vi aldrig semester, vi har inte åkt på semester ihop en enda gång under alla dessa år då vi alltid har arbetat under våra resor. Egentligen skulle vi behöva resa utomlands pga musiken och annat, men resa är inte ett alternativ för oss just nu, jag vill inte riskera något eller någon sålänge Corona situationen är som den är.
Svårt, vi är ju som sagt inte vana vid att bara chilla på våra resor så vad är egentligen semester?. Vi stannar aldrig i sverige över sommaren normalt sett heller och nu ser det ut som om vi blir fast här i år igen, så kanske lika bra att hoppa "semestern" återigen och köra på som vanligt. Projekten tar ju inte slut direkt och så fort man arbetat av 1 grej så dyker 3 nya upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0