Assistent sökes

Ja ni läste helt rätt!, trots att jag är en aning kontrollfreak och vill göra allt själv så har vi nu beslutat att det är dags att koppla in en assistent som lastar av mig i veckorna. Vi ligger sååå efter med många saker just nu och jobbhögen bara växer och växer, jag har sagt ända sedan vår dotter föddes att hon är prio ett och så kommer det fortsätta vara, nu kommer det dessutom en till. Jag vill helt enkelt ha mer tid med mina barn så en assistent är mitt enda alternativ. Mitt viktigaste uppdrag är att vara mamma, men lever man som vi gör så finns det en massa andra saker på dagsschemat också som vi inte kan strunta i. Jag behöver helt enkelt någon som gör allt det jag inte hinner med under en dag, typ svara på våra 1000 mail, boka in möten,sköta allt praktiskt under våra resor, sköta inköp och andra bolagsgrejer. Jag söker alltså INTE en nanny!. som sagt mina barn vill jag uppfostra själv och anledningen till varför jag vill anställa någon är för att jag vill ha mer tid med mina barn, familj och min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0