Dear B- Day


Kära födelsedag, dig får vi flytta på tills saker återgår till det "normala" igen... OM det nu kan bli det, Corona har ju verkligen ställt till det för många, det värsta är ju att man ju typ inte ser något ljus i tunneln heller utan allt man planerar in måste förmodligen planeras om igen, Som sagt vår dotters dop vart ju helt inställt under 2020, vem vet ifall vi kan köra dubbeldop nu i maj 2021, eller om vi måste vänta ytterligare ett år. SÅ appropå min födelsedag, den valde jag att köra extremt low key, för det första så är det Corona vilket begränsar en totalt, för det andra föder jag vilken dag som helst och har ingen vidare lust med någonting, Som ni vet har jag haft en del komplikationer under denna graviditet och vill därför bara ta det lungt.
 
Jag och Adrian har därför bestämt att köra ihop våra födelsedagar i Juli OM det går, Vi har såklart redan börjat planera, sånnahär typer av fester tar ett par månader att få ihop ifall man ska få det som man vill. 
 
För övrigt, vi letar ju folk till vårt nyöppnade företag och det har tagit en massa tid, vi vill ge alla sökanden samma chans så därför väljer vi att boka in ett videomöte med samtliga som ansökt. Jag letar dessutom assistent vilket varit ännu svårare då det typ är omöjligt att se ifall man klickar via ett videosamtal, ja har varken lust att slösa min eller deras tid.
 
Så vad händer i veckan? på fredag släpps mitt senaste arbete med Chile, Miami och Puerto Rico, såklart jätte kul! Studion renoveras fortfarande och där behöver vi lägga in extra resuser ifall det ska bli någon ny musik, så just under denna vecka blir det ingen sång inspelning av något slag, grejerna är dock redan beställda så dem dyker nog upp nästa vecka.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0