När kommer bebisen?

När kommer bebisen? Har den inte kommit ännu? HUR många gånger har man inte fått höra just dem meningarna? Speciellt i slutet av graviditeten. Ja säg det! Det undrar jag med brukar jag svara. 
 
Det måste vara dem mest irriterande frågorna någonsin! För det första så är det verkligen inte mysigt eller roligt i slutet av graviditeten och man längtar bara tills det är över. Jag har slutat svara på dem frågorna,  fan vet jag? Den kommer när den är redo punkt slut. Ifall vi visste till 100% så skulle dem frågorna inte existera efter att personer fått reda på beräknat förlossningsdatum, MEN eftersom vi inte kan utse när exagt det blir så förstår jag inte varför folk tjatar om det? Det är redan jobbigt som det är och tro mig i slutet av graviditeten orkar man inte tackla just dem dumma frågorna.  Så varför fortsätter folk att fråga just det?. Fråga hellre om du kan hjälpa till med något. Många kvinnors största skräck är att gå över tiden och bli igångsatt, och ni som frågar sånt ökar på stressen ännu mer hos dem som är nära datumet.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0